ej, wpadnij na SM KUBOTY, zoba co tam zmalowaliśmy      //ej, wpadnij na SM KUBOTY, zoba co tam zmalowaliśmy      //ej, wpadnij na SM KUBOTY, zoba co tam zmalowaliśmy      //ej, wpadnij na SM KUBOTY, zoba co tam zmalowaliśmy      //ej, wpadnij na SM KUBOTY, zoba co tam zmalowaliśmy      //ej, wpadnij na SM KUBOTY, zoba co tam zmalowaliśmy      //ej, wpadnij na SM KUBOTY, zoba co tam zmalowaliśmy      //ej, wpadnij na SM KUBOTY, zoba co tam zmalowaliśmy      //ej, wpadnij na SM KUBOTY, zoba co tam zmalowaliśmy      //ej, wpadnij na SM KUBOTY, zoba co tam zmalowaliśmy      //ej, wpadnij na SM KUBOTY, zoba co tam zmalowaliśmy      //ej, wpadnij na SM KUBOTY, zoba co tam zmalowaliśmy      //ej, wpadnij na SM KUBOTY, zoba co tam zmalowaliśmy      //
ProjektDla

Freedom by Obsessive

Stworzyliśmy submarkę dla Gen Z, która mówi o bieliźnie w nowy sposób.

social media
produkcja
warsztaty
strategia komunikacji

Obsessive – znana i lubiana marka bieliźniana postanowiła zrobić coś nowego.

Obsessive – znana i lubiana marka bieliźniana postanowiła zrobić coś nowego.

Coś świeżego. Coś dla ludzi, którzy scrollują TikToka, kochają warstwowość i traktują bieliznę jak element stylówki, a nie tajemnicę skrywaną w szufladzie. Z Freedom pracowaliśmy jak z marką modową, nie bieliźnianą.

Co zrobiliśmy?

  • nowa strategia komunikacji
  • Tone of Voice marki – luźny, zuchwały
  • stworzyliśmy dokument, który opisał język, narrację i stylistykę marki

Zaprojektowaliśmy i zrealizowaliśmy:

  • 3 sesje zdjęciowe (w różnych kierunkach estetycznych)
  • materiały wideo – fashion + storytelling
  • treści na Instagram, e-comm, banery i lookbooki
  • tworzyliśmy hasła, key message i formaty socialowe
  • prowadziliśmy kanały social media i komunikację bieżącą

Efekty:

  • marka zyskała wyrazistą, spójną i świeżą tożsamość
  • Freedom zyskało mocny start, gotowy język i gotowy kontent na każdy kanał
  • wizerunek, który łączy trendowość, emocje i inkluzywność
  • bielizna pojawiła się w nowych kontekstach = poszerzenie grupy docelowej.
zobaczwięcej

naszych projektów

works
VOX

Trzy kampanie, które pokazały prawdziwych ludzi i emocje – VOX wyszedł z katalogu i wszedł do życia.

dla

VOX

produkcja
warsztaty
strategia komunikacji

Zobacz więcej

FIORE

Z aesthetic do authentic. Marka, która z moodboardu weszła do prawdziwego życia.

dla

FIORE

warsztaty
strategia komunikacji
kampanie
sesje zdjęciowe
content social media
doradztwo kreatywne

Zobacz więcej

napiszwiadomość

Zróbmy coś razem

Co możemy dla Ciebie zrobić?