ej, wpadnij na SM KUBOTY, zoba co tam zmalowaliśmy      //ej, wpadnij na SM KUBOTY, zoba co tam zmalowaliśmy      //ej, wpadnij na SM KUBOTY, zoba co tam zmalowaliśmy      //ej, wpadnij na SM KUBOTY, zoba co tam zmalowaliśmy      //ej, wpadnij na SM KUBOTY, zoba co tam zmalowaliśmy      //ej, wpadnij na SM KUBOTY, zoba co tam zmalowaliśmy      //ej, wpadnij na SM KUBOTY, zoba co tam zmalowaliśmy      //ej, wpadnij na SM KUBOTY, zoba co tam zmalowaliśmy      //ej, wpadnij na SM KUBOTY, zoba co tam zmalowaliśmy      //ej, wpadnij na SM KUBOTY, zoba co tam zmalowaliśmy      //ej, wpadnij na SM KUBOTY, zoba co tam zmalowaliśmy      //ej, wpadnij na SM KUBOTY, zoba co tam zmalowaliśmy      //ej, wpadnij na SM KUBOTY, zoba co tam zmalowaliśmy      //
ProjektDla

FIORE

Z aesthetic do authentic. Marka, która z moodboardu weszła do prawdziwego życia.

warsztaty
strategia komunikacji
kampanie
sesje zdjęciowe
content social media
doradztwo kreatywne

Z aesthetic do authentic. Marka, która z moodboardu weszła do prawdziwego życia.

To był moment transformacji – z marki przestetyzowanej, w pełnoprawny, trendowy brand z wyraźnym głosem i emocją.

Nie zmieniliśmy tylko wyglądu – zmieniliśmy sposób, w jaki marka opowiada o sobie i kobietach.

Zakres działań:

  • warsztaty strategiczne i kreatywne – wspólnie z zespołem marki
  • zdefiniowanie tonu komunikacji i języka wizualnego FIORE
  • produkcja 4 kampanii wizerunkowych (foto + wideo)
  • wdrożenie strategii UGC – ponad 50% materiałów tworzonych przez społeczność marki
  • tworzenie treści na social media, stronę WWW, kampanie performance’owe
  • doradztwo kreatywne i bieżące konsultacje z zespołem klienta

Efekty:

  • FIORE przeszło z „ładnej marki” w markę z charakterem, duszą i wpływem
  • społeczność zaczęła współtworzyć treści i reagować na nowy ton
  • marka zyskała silną pozycję wśród brandów, które realnie rezonują z trendami i emocjami odbiorczyń
  • powstał system komunikacyjny, który jest elastyczny, rozpoznawalny i gotowy na kolejne kampanie
zobaczwięcej

naszych projektów

works
VOX

Trzy kampanie, które pokazały prawdziwych ludzi i emocje – VOX wyszedł z katalogu i wszedł do życia.

dla

VOX

produkcja
warsztaty
strategia komunikacji

Zobacz więcej

Routines by Alkmie

Kiedy marka startuje od zera – a ląduje na półkach w Rossmannie.

dla

Routines by Alkmie

warsztaty
Tone of Voice
Strategia komunikacji
Sesje zdjęciowe
kampanie

Zobacz więcej

napiszwiadomość

Zróbmy coś razem

Co możemy dla Ciebie zrobić?