
Lubimy kreatywnie i odważnie. Mamy kilkanaście lat doświadczenia w branży
Wiemy, jak ta branża wygląda i często chcemy inaczej. Śledzimy trendy społeczne i komunikacyjne. Proponujemy rzeczy, które nas jarają i które czujemy, że mogą jarać odbiorców. Bo emocje to podstawa dobrej komunikacji, kampanii czy jakiegokolwiek innego działania brandu.




MAMY SWOJE METODY X TRIKI
Czytamy badania, robimy analizy, researche, pytamy ludzi. Zastanawiamy się max, bo lubimy mieć solidne podstawy do pracy.
Działamy z dużymi i małymi markami – każda z nich dostaje od nas 100% zaangażowania. No bo jak inaczej…… Mamy taki sposób pracy, że najpierw dobrze poznajemy klienta. W rozmowie albo na warsztatach. Bo im więcej wiemy, tym lepsze rzeczy możemy zaprojektować. Takie, które działają i podobają się wszystkim. I dużo rozmawiamy. Na każdym etapie.
Działamy z dużymi i małymi markami – każda z nich dostaje od nas 100% zaangażowania. No bo jak inaczej…… Mamy taki sposób pracy, że najpierw dobrze poznajemy klienta. W rozmowie albo na warsztatach. Bo im więcej wiemy, tym lepsze rzeczy możemy zaprojektować. Takie, które działają i podobają się wszystkim. I dużo rozmawiamy. Na każdym etapie.

your roar
together

CHOOSE YOUR FIGHTER


CO-Founder // creative director
„Masz to, na co się odważysz."


CO-Founder // video director
„World's best boss.”


art director
„Thinking wrong is right."


Head of Communication
„Życie jest łatwe."


Head of Production
„No boys like me."


Content Creator
„To be cringe is to be free."


Content Creator
„Mega mnie to buja."


Project Manager
„You are what you do, no what you say you'll do."


Head of Video
„Nie mów, że nie można mieć wszystkiego, no bo można."


Creative Content Creator
"I love Paris."


"Fake it till you make it."



our partners




kilka naszych projektów


Komunikacja, która zbudowała community zanim padło pierwsze nazwisko z line-upu.
dla
Bittersweet Festival
social media
produkcja
warsztaty
strategia komunikacji
UGC
Zobacz więcej

Nowa funkcja, nowy ton, nowy kierunek.
Jakdojade to aplikacja, którą zna prawie każdy – ale nawet znane marki muszą czasem odświeżyć głos i złapać nową perspektywę.
dla
Jakdojade
social media
warsztaty
strategia komunikacji
kampanie
key visual
Zobacz więcej

Pokazaliśmy, jak rozmawiać z Gen Z – od kampanii z influencerami po sesję z obserwatorami marki.
dla
Nosze Sztuke
social media
produkcja
strategia komunikacji
UGC
Zobacz więcej

Stworzyliśmy submarkę dla Gen Z, która mówi o bieliźnie w nowy sposób.
dla
Freedom by Obsessive
social media
produkcja
warsztaty
strategia komunikacji
Zobacz więcej

Kiedy marka startuje od zera – a ląduje na półkach w Rossmannie.
dla
Routines by Alkmie
warsztaty
Tone of Voice
Strategia komunikacji
Sesje zdjęciowe
kampanie
Zobacz więcej